National Geographic, Discovery en Animal Planet! - Reisverslag uit Bunaken, Indonesië van Sophie Princen - WaarBenJij.nu National Geographic, Discovery en Animal Planet! - Reisverslag uit Bunaken, Indonesië van Sophie Princen - WaarBenJij.nu

National Geographic, Discovery en Animal Planet!

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

11 Mei 2014 | Indonesië, Bunaken

Stel je voor….. Je zit voor de tv, te kijken naar een documentaire op National Geographic. De documentaire gaat over de oceaan. Op een hagelwit strand wordt je langzaam richting het water geleid. Opeens zie je het reflecteren van de zon op het prachtig koraal, hierdoor krijgt het koraal allerlei regenboogachtige kleuren. En bedenkt dan ook nog even welke dieren je voorbij ziet komen in de film van Nemo. Ja, zie je dat voor je?

Precies zo, wat je nu voor je ziet hebben wij in het echt gezien!!! Hoe vet is dat?
Inclusief roze kwallen (wat overigens best zeer deed haha), blauwe en rode zeesterren en zelfs twee schildpadden.

Je moet het helaas met je eigen verbeelding doen want we hebben geen onderwatercamera. Hopelijk zie je het goed genoeg voor je.

Ik was en ben er nog steeds behoorlijk ondersteboven van. Zoiets ken je alleen maar van films en documentaires. Afgelopen nacht zag ik dan ook nog 100 keer het koraal en de vissen voorbij komen haha. Nu maar eens even bijkomen van alle ervaringen, in een middagdutje.

Xx Sophie

  • 11 Mei 2014 - 09:44

    Ingrid:

    Hoi Sophie,
    Ik zie het helemaal voor me, lijkt me ook super mooi om dat in het echt te beleven.
    Geniet en droom nog maar lekker even na.
    Nog bedankt voor de mooie kadootjes voor moederdag, heel speciaal zo! Ver weg maar toch dichtbij.
    Xxxmams


  • 11 Mei 2014 - 10:16

    Joel:

    Nu heb ik ook zin om dat te gaan doen met jou haha! Maar ik zie het inderdaad ook voor me. Jammer dat je geen camera had inderdaad, ik had het toch graag zo gezien :)
    Geniet er lekker van zou ik zeggen en niet nog meer verbranden he, muts haha

    -xxx- Joel

  • 13 Mei 2014 - 21:57

    Frans:

    Hoi Sophie,
    Wat leuk om jouw belevenissen en ervaringen op deze manier een beetje te kunnen volgen. Je bent er echt in een andere wereld terecht gekomen, maar zo te lezen en te zien, lijkt het je prima te bevallen!
    Moet inderdaad prachtig zijn, zoals je die tropische onderwaterwereld beschrijft.
    Ben ook heel benieuwd hoe de voorstellingsceremonie was aan al die 2000 leerlingen
    en ook naar je eerste ervaringen voor de klas.
    Daar is het echt wat ze hier een 'brede school' noemen; alles tussen 4 en 18 jaar!
    Heel veel succes daar en geniet er van!
    Groetjes, ook van Thea,
    Frans.

  • 25 Mei 2014 - 00:28

    Annet:

    Hoi sophie, wat een leuke verslagen , en prachtige foto's hebben jullie gemaakt. Het is een prachtig land, en er is zo vreselijk veel mooi's te zien en te beleven. Maak er een mooie tijd van samen met je collega's, geniet van het land, de mensen en het werk dat jullie daar doen. Nog heel veel plezier.
    Groetjes Annet

  • 25 Mei 2014 - 23:24

    Wim En Baudiern:

    Volgende keer toch maar een onderwatercamera meenemen. De onverwachte vakantieweek zit er op, hebben we begrepen. Dus sterkte!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Bunaken

Sophie

Hallo allemaal, Vanaf 1 mei vertrek ik samen met Lidwine Dulk en Marloes Simons naar Indonesië, eiland Sulawesi. Om daar Engelse lessen te geven aan basisschoolkinderen. Ik kijk ontzettend naar dit avontuur uit en ik hoop dat we de kinderen op Sulawesi veel Engels kunnen leren.

Actief sinds 21 Maart 2014
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 8188

Voorgaande reizen:

21 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: